مقالات طراحي لوگو

24 لوگو زيبا و مجلل براي اينكه احساس فانتزي كنيد

رافت ويژگي ها و احساسات بسياري را تداعي مي كند - تجمل ، لطف ، برتري و پالايش نام فقط چند مورد. در طراحي لوگوهاي ظريف به ويژه ، مهم است كه بررسي كنيد كدام يك از اين صفات به بهترين وجه مناسب تجارت شما است. اگر به دنبال ظرافت پيشرفته هستيد ، مي خواهيم مطمئن شويم كه به ظرافت كم نظير (يا برعكس) پايان نمي دهيد. براي كمك به شما در فهميدن كدام يك از ظرافت هاي مناسب براي تجارت شما ، ما برخي از ظريف ترين و لوكس ترين طراحي هاي لوگو را روي پلتفرم خود جمع آوري كرده ايم. ظرافت از طريق طبيعت - طبيعت در جريان ، تعادل و زيبايي خود ظرافت عميقي دارد. يكي از راه هاي ثبت اين ظرافت در لوگوي شما ، نشان دادن تصاوير با مزه طبيعت است. نمونه هاي فوق شامل درختان با پالت هاي رنگي نرم ، چمن زني با جزئيات تصويري ظريف و يك گياه نخي به آرامي كشيده شده است. اين مثالها همه با يك مشاهده احمقانه و قدرداني از طبيعت مشترك هستند كه به نوبه خود ظرافت طبيعي را به نمايش مي گذارد. اين رويكرد براي مشاغلي كه ارزش هاي تجاري آنها نيز شامل سادگي ، صميميت يا صداقت است ، به خوبي كار مي كند. محصولات دست ساز ، منابع محلي و روابط تجاري نزديك با مشتري را در نظر بگيريد. كار خط زيبا Elegance همواره ارتباط نزديكي با فيلمنامه ، كار خط و طراحي زينتي داشته است. اين سبكها گذشته از اينكه به نظر زيبا و برازنده اي برسند ، از لحاظ تاريخي به مهارت و صبر زيادي نياز دارند تا اين امر به خوبي انجام شود ، كه ممكن است توضيح دهد كه چرا آنها با احزاب طبقه بالاتر كه توانايي پرداخت هزينه هاي آنها را دارند ، در ارتباط هستند. به گفته اين ، رايانه ها باعث شده كار خط ظريف از هر زمان ديگري قابل دسترسي تر باشد. طراحان در حال يافتن روش هاي جديدي براي ايجاد خطوط زيبا و ساده و مدرن هستند (در عين حال كه آن ظاهري درجه يك را حفظ مي كنند). از نماد vraione براي Exhilarate استفاده كنيد ، كه از يك "E" نوشته شده براي بافتن كارهاي خط زيبا و زينتي در لوگو استفاده مي كند ، در حالي كه موهاي زن را دو برابر مي كند. اين طرح بدون اينكه به نظر منسوخ يا زياده روي در آن بيفتد ، ظاهر لوكس و كلاس را ايجاد مي كند. اگر خط مشاغل شما محصولات گران قيمت بفروشد ، طبقه بالاتري را هدف قرار دهد يا به سادگي لوكس باشد ، كار خط زيبا يك انتخاب عالي است. جنبه جدي و پيشرفته ظريف ظرافت همچنين مي تواند از جايي از جدي يا ظرافت ناشي شود. از اين منظر ، ظرافت بيشتر به وضوح ، قدرت ، بي دردسر و حركت به جلو مربوط مي شود. براي نمونه از نماد طراحي Bacterykey براي SC Contracting استفاده كنيد ، كه داراي يك ساختمان آينده نگر است كه از يك نقطه ناپديد مي شود. خطوط تصوير به فاصله زيادي فاصله دارد و احساس حركت بدون زحمت از گذشته به زمان را تحريك مي كند. كه ، در تركيب با كار دقيق خط ، ايده اي از ظرافت پيچيده را به تصوير مي كشد. به طور مشابه ، لوگو جي گرافيك آرت براي آوين در خطوط هندسي و نوك خود قدرت بي دردسر خاصي دارد. علاوه بر اين ، پايان فلزي با يك تجملات مردانه صحبت مي كند كه جدي و سرراست است. اگر تجارت خود را به سمت مخاطبان مردانه سوق داده يا در صنعت مانند مالي يا ساخت و ساز هستيد ، در انتخاب اين روش طراحي فكر كنيد. مونوگرام طراح مد مجلل همه افراد وقتي كيف دستي لويي ويتون يا گوچي را مي بينند ، لوكس را تشخيص مي دهند. موفقيت اينها و همچنين ساير شركتهاي طراح ، آن لوگو مونوگرام براق را به عنوان سمبل كيفيت بالا (و برچسب قيمت بالا) در نظر گرفته است. نمونه هاي فوق داراي مونوگرام طراح خود هستند و همه در دستيابي به ظاهر طراحي گران قيمت آن موفق هستند. اگر شركت شما در مد يا صنايع وابسته فعاليت مي كند ، اين جهت لوگو به شما كمك مي كند تا در جاي خود قرار بگيريد. ظرافت نرم و ناديده گرفته شده - همچنين در طراحي هاي زيبا ظريف و شگفت انگيزي وجود دارد كه ملايم ، نرم و كم تحرك است. اين سبك از ظرافت را مي توان با استفاده از پالت هاي رنگي پاستل خاموش ، سكته هاي برس نرم و تصوير سازي ظريف ايجاد كرد. در طراحي لوگو Daria V. براي Natural Born ، پس زمينه گل نرم به رنگ سفيد طبيعي گسترده اي باز مي شود. طراحي داراي ظرافت ، ايمن و ملايم با ظرافت زيرين است - مناسب براي يك محصول با كيفيت بالا. اگر ارزش برند شما با صداقت ، ايمني ، لطافت و نرمي ارتباط دارد ، از اين نمونه ها براي الهام استفاده كنيد! شما چه نوع ظريف هستيد؟ - همانطور كه مي بينيد ظرافت اشكال مختلفي به خود مي گيرد. اگر شما مانند يك صاحب تجارت زيبا هستيد اما كاملاً مطمئن نيستيد كه چگونه آن را نشان دهيد ، به اين فكر كنيد كه كدام يك از بخش هاي فوق با ارزش هاي شما صحبت مي كند. اين كه آيا شما مي خواهيد ظرافت طبيعت را به خود جلب كنيد يا كالاهاي ظريف و مجلل را بفروشيد اين راهنما به شما كمك مي كند تا رويكرد صحيحي پيدا كنيد!
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۳:۴۸ توسط:logo-nevis موضوع:

هزينه طراحي لوگو شما چقدر است؟

يك لوگو يك بخش اساسي از هويت هر برند است - اغلب اولين چيزي است كه مشتري بالقوه مي بيند ، و استفاده از لوگويي كه از اين رقابت متمايز باشد ، بسيار مهم است. مانند تمام هزينه هاي شغلي ، مي خواهيد هزينه طراحي لوگو را بر حسب كيفيت و ارزشي كه به دست مي آوريد ، بسنجيد. لوگو-كلاژ-بدون عنوان استخدام يك طراح حرفه اي يا شركت طراحي كمك مي كند تا اطمينان حاصل شود كه طراحي لوگوي نهايي شما متمايز خواهد بود و پيام مارك شما را به شما ارتباط مي دهد. مانند هر سرويس ، طراحي لوگو طيف وسيعي از امتيازات قيمت و بسته ها را دارد ، و مهم است كه بدانيد چه چيزي را بدست مي آوريد — يا نمي گيريد. بنابراين ، طراحي لوگو چقدر هزينه دارد؟ - هزينه طراحي لوگو در هر جايي از 0 دلار تا دهها هزار دلار است ، اما اگر شما يك تجارت كوچك يا يك استارتاپ هستيد كه به دنبال طراحي با كيفيت هستيد ، يك طراحي مناسب لوگو بايد بين 300 تا 1300 دلار باشد. به بودجه خود نگاهي بيندازيد و به ما كمك كنيد تا بهترين راه هزينه كردن را بر اساس نياز خود تصميم بگيريد. 10 - 50 دلار 250 دلار - 800 دلار 800 دلار - 2500 دلار 2500 دلار + گزينه هاي طراحي لوگو لوگو ساز طراح آزاد يا مسابقه طراحي طراح آزاد يا مسابقه طراحي آژانس طراحي كيفيت لوگو هاي پايه و عمومي ساخته شده با مجموعه اي از آيكون ها و قلم هاي سهام. زمان چرخش خيلي سريع طراحان با وعده اما تجربه محدود يا نمونه كارها كوچكتر. طراحان مجرب و خدمات و مشاوره حرفه اي. طراحي تضمين شده و با كيفيت بالا از يك تيم كامل خدمات استراتژيست خلاق. چه كسي بايد از آن استفاده كند مشاغل بسيار با بودجه و وقت آگاه كه با يك طرح كلي خوب هستند مشاغلي كه درك خوبي از فرآيند طراحي دارند و بيشتر از پول خرج مي كنند مشاغلي كه كيفيت در بودجه متوسط را مي خواهند مشاغل بسيار خوبي كه مي خواهند يك بسته تجاري كامل و از بالا به پايين داشته باشند هزينه كم: زير 300 دلار لوگو ساز ارزانترين گزينه براي تهيه لوگو ، ساخت خودتان است. اگر يك طراح آموزش ديده هستيد و راه خود را در اطراف Illustrator خوب مي دانيد ، به آنجا برويد. اگر اينگونه نباشيد ، شما را به سمت توليدكننده لوگو سوق مي دهد. در حالي كه ژنراتورهاي لوگو ارزانترين گزينه (0 دلار براي استفاده از خدمات و 10 تا 50 دلار براي خريد طرح شما هستند) ، آنها فقط گزينه هاي محدود و معمولي براي نماد و قلم را ارائه مي دهند. اگر به اين مسير برويد و زيبايي شناسي طراحي نسبتاً رعايت شده اي داشته باشيد ، ممكن است يك لوگوي قابل استفاده (اگر كلي ) داشته باشيد. اگر هيچ آموزش طراحي نداريد ، ممكن است با چيزي كه كمي احساس خستگي دارد به كار خود پايان دهيد. LogoMaker سازندگان لوگو صدها مفهوم را بر اساس نام و صنعت تجارت شما توليد مي كنند. تصوير از طريق LogoMaker.com ممكن است مترجمان آزاد را پيدا كنيد كه مايل هستند لوگوي زير 300 دلار را به شما نشان دهند. اين ممكن است يك چيز عالي باشد ، اما مانند همه معاملات عالي بايد از خود بپرسيد كه چرا اين كار را مي كنيد ... اگر به اين دليل است كه براي مادر طراح طرفداري كرده ايد ، پس يك امتياز را براي شما كسب كنيد! اگر آنها را در يك وب سايت ناشناس پيدا كرديد ، بعيد نيست آنها قصد دارند چيزي را به همان اندازه كه مي توانستيد خودتان درست كنيد ، به شما ارائه دهند. (يا طرح را مي توان به سرقت برد! ما دائماً مي بينيم كه طرح هاي ايجاد شده در 99 طراحي در وب سايت هاي فريلنسر ارزان قيمت پديدار مي شوند.) Midrange: $ 300 - $ 2500 اگر چند صد تا چند هزار دلار بودجه خود را داشته باشيد ، براي هزينه طراحي لوگو به نقطه شيرين رسيده ايد: احتمالاً قصد داريد طراحي بسيار خوبي را بدست آوريد ، و نيازي به شكستن بانك نخواهيد داشت. در اين محدوده قيمت ، شما دو گزينه براي دريافت يك طرح داريد: كار با فريلنسر يا مسابقه طراحي لوگو . و مي دانيم: بين 300 دلار و 2000 دلار اختلاف زيادي وجود دارد. نگران نباشيد ، ما اطمينان حاصل كرديم كه چرا و چه زماني مي خواهيد مبلغ بيشتري بپردازيد. طراح آزاد وان روستايي از طريق Behance استفاده از يك طراح آزاد مي تواند يك تجربه عالي باشد - شما يك متخصص را مي توانيد بر اساس بازخورد خود شخصي سازي كنيد. با اين وجود ، طيف گسترده اي از تجربه وجود دارد ، كه به معني طيف گسترده اي از هزينه و كيفيت كار است. اگر مي خواهيد تك به تك كار كنيد ، بايد طراحان آينده نگر را بيابيد. ديدن اوراق بهادار و توصيفات آنها امري ضروري است و دريافت مراجعه مستقيم از كسي كه به او اعتماد داريد بهتر است. هنگام انتخاب يك فريلنسر ، مي خواهيد: نحوه قبض آنها (هر ساعت در مقابل هر پروژه) چقدر تجربه دارند beh2 از طريق Behance به طور كلي ، شما مي خواهيد از كسي كه سابقه اثبات شده خود را دارد ، امتياز بيشتري كسب كنيد. آنها همچنين به تفصيل آنچه را براي پول خود مي گيريد (يا مدت زماني كه آنها پروژه شما را پيش بيني مي كنند) تفصيل مي دهند. اگر به دنبال خرج كردن 300 تا 800 دلار هستيد ، احتمالاً با يك طراح گرافيك كم آزمايش شده كار مي كنيد. اين امر مي تواند عالي باشد اگر ديد روشني داريد ، تجربه دادن بازخورد در مورد كار طراحي و زمان كار براي نواختن دكمه ها را داريد. اگر به دنبال پشتيباني بيشتر براي به دست آوردن آنچه مي خواهيد هستيد ، و ساعاتي براي پرداختن به جلو و عقب نداريد ، احتمالاً بايد هزينه هاي خود را در محدوده 800 تا 2000 دلار در نظر بگيريد. مسابقه لوگو تركيب ثبات قيمت گذاري هزينه مسطح با طيف گسترده اي از گزينه هاي طراحي براي لوگو هاي شما ، يك مسابقه طراحي لوگو كميسيون هاي مختلف طراحي از يك جامعه جهاني طراحان را ايجاد مي كند ، و ده ها ايده منحصر به فرد را براي لوگو شركت شما ارائه مي دهد . در طول مسابقه (كه بطور معمول يك يا دو هفته طول مي كشد) ، شما مي توانيد با طراحان ارتباط برقرار كرده و در مورد نسخه هاي مختلف طرح هاي آنها بازخورد دهيد ، بنابراين مي توانيد به شكل دادن به محصول نهايي كمك كنيد. توسط deea ♥ براي مالانا لوگو مشترك برگر توسط -NLDesign- براي Burger Joint لوگو Flytanium توسط ludibes براي Flytanium در 99 طراحي ، بسته هاي لوگو از 299 دلار تا 1299 دلار متغير هستند ، بنابراين يك تجارت با هر بودجه مي تواند روي يك لوگو طراحي شده حرفه اي سرمايه گذاري كند. كتاب الكترونيكي لوگو رايگان را دريافت كنيد و ياد بگيريد كه چگونه يك لوگو كامل بسازيد. ايميل خود را براي دريافت كتاب الكترونيكي ، به همراه نكات خلاق ، منابع و تبليغي گاه به گاه (كه مي توانيد در هر زمان امتناع كنيد) وارد كنيد. دريافت كتاب! خط مشي رازداري ما را مشاهده كنيد مانند ساير مراكز خريد و فروش ، مي توانيد به هر قيمتي طراحي خوبي را بدست آوريد ، اما اگر هزينه بيشتري بپردازيد انجام اين كار ساده تر خواهد بود. وقتي هزينه بيشتري پرداخت مي كنيد ، جايزه براي طراح برنده نيز بزرگتر است. طراحان باتجربه تر در مسابقه شما شركت مي كنند ، بنابراين شما مي توانيد از طرح هاي باكيفيت تري استفاده كنيد. با بسته هاي 99designs Gold و Platinum ، يك مدير حساب نيز براي كمك به شما در نوشتن خلاصه خلاق و ارائه بازخورد به طراحان به شما كمك مي كند تا روند كارايي را ساده تر كنيد. هنگام انتخاب بسته مسابقه لوگو خود ، به اين فكر كنيد كه چقدر زمان خواهيد داشت و تجربه خود را در مورد خلاصه نوشتن و كار با طراحان داريد. اگر هنوز مطمئن نيستيد ، براي مشاوره طراحي با ما تماس بگيريد. پايان بالا: 2500 دلار + با خريد طرح لوگو در پايان با… يك لوگو! اما اگر مايل هستيد و قادر به پرداخت هزينه بيشتري هستيد ، مي توانيد درآمد بيشتري كسب كنيد. معمولاً اين به معناي كار با آژانس طراحي است. كه همچنين به معناي برچسب قيمت 10000 دلار + است. آژانس هاي طراحي طراحي حرفه اي يا آژانس مارك تجاري گزينه ديگري براي طراحي لوگوي شما است و اغلب شامل يك بسته مارك تجاري از بالا به پايين براي هزينه است. آژانس هاي طراحي اغلب تحقيقات بازار و تجزيه و تحليل رقبا را انجام مي دهند تا دريابند كه چگونه مارك شما مي تواند به شكلي مناسب و مشخص باشد. آژانس ها از تيم هاي خلاق استفاده مي كنند كه از همه زوايا به پروژه شما نزديك مي شوند و از كارهاي كاملي كه با داده هاي كسب و كار تهيه شده اند اطمينان حاصل مي كنند. هزاره از طريق پنتاگرام البته يكي از بزرگترين موانع براي استخدام آژانس طراحي هزينه است. بسته هاي هويت برند (كه شامل يك لوگو است) با آژانس حدود 10،000 دلار شروع مي شود و معمولاً براي مارك هاي كوچك از بودجه خارج مي شوند. علاوه بر اين ، همه آژانس ها به طور برابر ايجاد نمي شوند. مانند استخدام يك طراح آزاد ، بايد تحقيقات خود را در مورد كار ، سبك و رضايت مشتري انجام دهيد. براي اطلاعات بيشتر در مورد گزينه هاي مختلف طراحي لوگو ، پست ما را به بهترين روش براي تهيه يك لوگو بررسي كنيد . براي شروع كار در تعريف برند خود ، حتماً نحوه ايجاد راهنماي سبك برند را بخوانيد ، كه به شما كمك مي كند تا با طراح خود يك لوگو عالي بسازيد. آيا مي خواهيد درباره طراحي لوگو بيشتر بدانيد؟ ياد بگيريد كه چگونه يك لوگو طراحي كنيد . براي پول من چه مي گيرم؟ - صرف نظر از آنچه جهت انتخاب پروژه طراحي لوگو خود انتخاب مي كنيد ، مهم است كه دقيقاً بدانيد كه براي پول خود چه مي خواهيد. اين كه آيا شما استخدام يك طراح آزاد ، راه اندازي يك مسابقه طراحي يا بهار براي آژانس ، مطمئن شويد كه ليست چك زير بخشي از توافق شماست: طراحي لوگو نهايي شما در قالب هاي مختلف با وضوح بالا ، قالب بردار براي چاپ قالب بهينه سازي وب براي وب سايت ، رسانه هاي اجتماعي و ساير نيازهاي ديجيتال حق چاپ حقوقي كامل اين تضمين مي كند كه طراحي لوگو شما منحصراً متعلق به شما باشد در 99 طراحي ، طراحان حق چاپ را قبل از پرداخت نهايي منتشر مي كنند
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۰۰ توسط:logo-nevis موضوع:

نحوه اتصال مجدد به يك مسير موجود در Adobe CS5 Illustrator

نحوه اتصال مجدد به يك مسير موجود در Adobe CS5 Illustrator ايجاد يك شكل در Adobe Creative Suite 5 (Adobe CS5) Illustrator با اضافه كردن نقاط لنگر بيشتر به بخش اصلي انجام مي شود. اگر مي خواهيد شكل خود را با يك رنگ يا شيب پر كنيد ، بايد آن را ببنديد ، به اين معني كه بايد در نهايت به نقطه شروع لنگر بازگرديد. 1بخش (مستقيم يا منحني) ايجاد كنيد. ما به شما نشان مي دهيم كه در بخش هاي قبلي اين فصل چگونه است. مي توانيد از اين مرحله با كليك كردن و اضافه كردن نقاط لنگر ادامه دهيد تا اينكه در نهايت شكل را ببنديد. براي اين مثال ، شما مسير را انتخاب مي كنيد تا بتوانيد نحوه اضافه كردن به مسيرهايي كه قبلاً ايجاد شده اند ، كشف كنيد. دانستن چگونگي ويرايش مسيرهاي موجود هنگامي كه بايد تنظيماتي را در كارهاي هنري انجام دهيد بسيار مفيد است. 2ابزار Pen را انتخاب كنيد. با انتخاب ابزار قلم ، مكان نما را بر روي يك نقطه لنگر انتهايي در مسير انتخاب شده حركت دهيد. 3هنگامي كه نماد قلم را با برش رو به جلو مشاهده مي كنيد ، كليك كنيد تا بخش بعدي شما متصل شود. برش رو به جلو نشانگر اتصال شما به اين مسير است. 4نقطه لنگر جديد ديگري ايجاد كنيد. براي ايجاد نقطه لنگر بعدي در مسير ، بر روي مكان ديگري كليك كنيد؛ اگر مي خواهيد يك بخش خميده ايجاد كنيد ، ماوس را بكشيد. 5براي قرار دادن نقاط لنگر اضافي ، كليك كنيد تا براي منحني آن قسمتها به كشيدن مورد نياز بكشيد. به ياد داشته باشيد كه مي خواهيد اين شكل را ببنديد ، بنابراين نقاط لنگر را طوري قرار دهيد كه در نهايت بتوانيد به اولين نقطه لنگر برگرديد. شكل نشان داده شده در زير نتيجه اضافه كردن چندين نقطه لنگر مرتبط است. 6بازگشت به نقطه لنگر اول. هنگامي كه به اولين نقطه لنگر برگشتيد ، مكان نما را بر روي آن حركت داده و هنگامي كه نماد نزديك (يك دايره كوچك و توخالي) ظاهر مي شود ، كليك كنيد. شكل اكنون نقاط پاياني ندارد نحوه قرار دادن متن در مسير با استفاده از Adobe CS5 Adobe Creative Suite 5 (AdobeCS5) Illustrator به شما امكان مي دهد متن را قرار دهيد تا مسيري را دنبال كند. برخي از ابزار Type به قرار دادن نوع در مسير يا شكل اختصاص داده شده است ، اما اصلاح كننده هاي كليدي ديگري نيز وجود دارند كه مي توانند از آنها استفاده كنند. 1با ابزار Pen ، Line يا Pencil مسيري ايجاد كنيد. نگران نباشيد اگر سكته مغزي يا پر شده باشد. 2ابزار Type را انتخاب كنيد. عبور از شروع مسير. 3 بهدنبال نوار I با يك سنجاقك باشيد تا ظاهر شود (كه نشان مي دهد متن در طول مسير اجرا خواهد شد) و كليك كنيد. سكته مغزي و پر كردن مسير بلافاصله به None تغيير مي كند. 4شروع به تايپ كنيد. متن در طول مسير انتخابي اجرا مي شود. پيش نمايش متن مرتب شده براي دنبال كردن شكل يك تصوير. 5→ پاراگراف را انتخاب كنيد و پاراگراف را در صفحه پاراگراف تغيير دهيد تا در جايي كه متن در مسير قرار دارد تغيير مكان داده شود. روش ديگر ، به ابزار Selection برويد و اولين از سه نوار I كه ظاهر مي شود ، بكشيد. اين به شما امكان مي دهد متن را به طور آزاد در آن مسير حركت دهيد. مسير موجود با ابزار Pen ساخته شده است.
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۱۶ توسط:logo-nevis موضوع:

نحوه طراحي يك لوگو مرحله 12: ايجاد آثار هنري مستحكم

نحوه طراحي يك لوگو مرحله 12: ايجاد آثار هنري مستحكم 1 از 1براي هر برنامه و كانال نهايي ، از رنگ كامل گرفته تا تك رنگ و از ديجيتال تا چاپ ، آثار هنري اصلي ايجاد كنيد. قبل از انتشار آثار هنري نهايي ، كليه قالبهاي پرونده را آزمايش كنيد. ما قبل از بستن اين صفحه منابع ، يك نكته نهايي براي شما داريم. مطمئن شويد كه براي هر برنامه و كانال نهايي كه ممكن است استفاده كنيد - از رنگ كامل گرفته تا تك رنگ هاي رنگي در هر دو سيستم عامل چاپي و ديجيتال ، كارهاي هنري استاد ايجاد كرده ايد. قبل از تحويل دادن آثار هنري نهايي براي اجراي ، حتماً تمام قالبهاي مختلف فايل را آزمايش كنيد. هيچ چيز بدتر از اين نيست كه شاهكار فوق العاده شما را كه به طور صحيح تكثير شده يا به صورت نادرست به كار رفته باشد. شما مي توانيد با توليد مجموعه اي منظم و جامع از كارهاي هنري استاد براي مشتري هاي خود ، از جلوگيري از دل درد زياد جلوگيري كنيد. ما يك روز ديگر اسناد راهنمايي مارك دقيق را براي شما باقي مي گذاريم ، اما چند قانون ساده و قالبهاي مناسب فايل بايد به شما كمك كند تا در ايده هاي طراحي لوگوي خود بازتوليدهاي عالي و مداوم داشته باشيد. به ياد داشته باشيد كه حداقل بايد تمام قالبهاي گرافيكي رايج مانند CMYK ، EPS ، JPG و RGB را پوشش دهيد. اين به شما كمك مي كند تا از بروز هرگونه خطا جلوگيري كنيد و درخواست هاي ايميل اجتناب ناپذير را به حداقل برسانيد ، ضمن اينكه به اطمينان از عدم دسترسي مشتري شما به دستگاه هاي خود كمك مي كند. ايجاد ايده هاي طراحي لوگو: هيچ راه حل ساده اي وجود ندارد درنهايت ، هر بار روش مشخص و مطمئني براي ايجاد ايده هاي بي نقص طراحي لوگو وجود ندارد. شما بايد متناسب با نيازها و اهداف پروژه مورد نياز خود و همچنين سازگاري با روشهاي منحصر به فرد خود براي كار ، مراحل خود را متناسب كنيد. در حالي كه برخي از طراحان لوگو براي شروع ترجيح مي دهند ده ها ايده خشن ايجاد كنند ، برخي ديگر به سادگي خستگي ناپذير را روي چند ايده لوگو كار مي كنند تا به ايجاد نمونه هاي جامع تر براي هر امكان كمك كنند. در پايان روز ، اين خلاقيت بي نظير شما محسوب مي شود. تعداد زنگ ها و سوت ها كمبود تفكر خلاق ، تازه را جبران نخواهد كرد و يك طرح ساده و خشن قصد ندارد جلوي ايده هاي بزرگ شما را بدرخشد. اگرچه با رعايت مراحل فوق تضمين نمي شود كه مشتري از ايده مورد علاقه شما خاموش شود ، اما مي تواند اطمينان حاصل كند كه شما يك برنامه زيبا و محكم براي كار طراحي بعدي لوگو خود داريد. علاوه بر اين ، با استفاده از اين منبع ، بايد اطمينان داشته باشيد كه مي دانيد چگونه يك لوگو طراحي كنيد كه واقعاً با مشتري خود طنين انداز باشد. با بهبود حس كلي اعتماد به نفس و نگه داشتن ايده هاي طراحي لوگو در مسير درست ، اين طرح بايد از بروز هرگونه اشتباه جدي جلوگيري كند. هميشه به ياد داشته باشيد كه زندگي بدون يك لوگو خلاق كسل كننده خواهد بود و هر پروژه اي كه در آن انجام مي دهيد بايد بي نظير باشد ، با اهداف ، انتظارات و بودجه هاي خاص خود.
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۵:۵۰ توسط:logo-nevis موضوع:

از كجا مي توان مشتري هاي طراحي لوگو با كيفيت بالا پيدا كرد

آيا شما يك طراح با استعداد آرم هستيد كه به آنچه ايجاد مي كنيد اطمينان داريد ، اما در جذب مشتري هاي جديد ناكام هستيد؟

آيا شما تا به حال شروع به شك و ترديد در مهارتهاي خود كرده ايد و تعجب مي كنيد "شايد من به اندازه كافي خوب نباشم" ؟

شانس وجود دارد ، شما از استعداد و مهارت كافي برخوردار نيستيد ، اما اين كه كار شما توسط مشتري بالقوه شما به راحتي پيدا نمي شود ...

ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه هر ثانيه مقدار باورنكردني از محتوا منتشر مي شود ، بنابراين مبارزه با راه خود از طريق انبوه اطلاعات براي جلب توجه مشتري كامل شما مي تواند يك چالش واقعي باشد. خوشبختانه روشهاي زيادي براي دستيابي به مخاطب هدف بالقوه شما وجود دارد ، اما حركت در مسير خود از طريق گزينه هاي موجود مي تواند بسيار زياد باشد.

به همين دليل ما اين راهنماي مفيد را براي شما گردآوري كرده ايم تا به شما كمك كنيم تصميم بگيريد چه سكوهايي بزرگترين پتانسيل را براي يافتن مشتري هاي جديد طراحي لوگو ، براساس تجربه دنياي واقعي ، با كمك برخي از بهترين طراحان آرم در انجمن لوگوي Geek دارند .

در اينجا ليست ما از مكانهايي كه مي توانيد مشترياني با كيفيت بالا طراحي لوگو را پيدا كنيد ...

سايت هاي نمونه كارها آنلاين

وب سايت هاي نمونه كارها راهي خارق العاده براي به اشتراك گذاشتن كار و رشد شبكه شما است. اگرچه در درجه اول براي ارتباط با و الهام بخشيدن به طراحان طراحي شده اند ، اما همچنين سيستم عامل هايي هستند كه صاحبان آژانس هاي مارك تجاري و مشتري هاي زرنگ در جستجوي يك طراح براي كار با آرم بعدي يا پروژه برندسازي خود هستند.

دريبل

Dribbble در سال 2009 با هدف ايجاد جامعه اي از طراحان و متخصصان خلاق از سراسر جهان ، نه تنها فرصتي براي به اشتراك گذاشتن كار طراحي خود ايجاد كرد ، بلكه به آنها الهام بخش ، آموزش و ارائه فرصت هاي شغلي نيز مي دهد. نيازي به گفتن نيست كه Dribbble براي طراحان حرفه اي به جامعه جهاني برتر تبديل شده است

"Dribbble هميشه هنگامي كه نوبت به دست آوردن يا برنده شدن مشتريان جديد مي رسد ، پر سود ترين منبع درآمد من بوده است. بسياري از مشتري هاي مشهور من (مانند گوگل ، ياهو و ديزني) مرا از طريق اين پلت فرم پيدا كرده اند و من هميشه معتقدم كه Dribbble با طراحي بسيار با كيفيت ، در حال حاضر شماره يك فعلي است ، با بسياري از طراحان با استعداد كه مايل به كار هستند . من هميشه عضو فعال در اين انجمن بوده ام و هفته اي 3-4 عكس ارسال مي كردم ، بيشتر مفاهيم آرم است كه من روي آن كار كرده ام. بنابراين با گذشت سالها ، اين نمونه كارها پرتفوي بسيار بزرگي را تشكيل داده است كه مشتري هاي بالقوه را مي بيند.

 

رفتار

Behance ، كه بخشي از خانواده Adobe است ، همچنين به يكي از بزرگترين و مهمترين سيستم عامل براي به نمايش گذاشتن نمونه كارها طراحي شما تبديل شده است ، اين امكان را براي شما فراهم مي كند كه در مقياس جهاني به شركت ها دسترسي پيدا كنيد.

 

Behance باعث مي شود تا شركت ها بتوانند كار طراحان سراسر دنيا را در جستجوي مناسب سازي براي نيازهاي تجاري خود ، كشف كنند. و آن طراح مي تواند شما باشد.

"رفتار به من اجازه داده است تا مطالعات موردي جامع تري ايجاد كنم كه به من امكان دهد در مقايسه با ساير رسانه هاي اجتماعي ، كمي فكر كردن و پردازش در پشت كار را نشان بدهم. در نتيجه ، من توانسته ام فرصت هاي شغلي و شغلي ايجاد كنم.

 

وب سايت شخصي شما

داشتن وب سايت شخصي خود اين آزادي را براي شما فراهم مي كند كه مي توانيد كار ، مارك و داستان خود را به هر شكلي كه تصور كنيد ... بعلاوه ، هنگامي كه مشتري در وب سايت شما قرار گرفت ، ديگر طراحان ديگري در اطراف آنها وجود نداشته باشيد تا آنها را وسوسه كنند ، كه اصلي ترين طرف پايين سايت هاي نمونه كارها كه در بالا ذكر شد. هنگامي كه مشتري در وب سايت شما قرار مي گيرد ، اگر تحت تأثير قرار گيرد ، اين شما را براي گرفتن عكس قرار مي دهد.

وب سايت سكويي است كه شما در اختيار داريد و كنترل آن 100٪ است و اگر به درستي براي موتورهاي جستجو (مانند Google) بهينه شويد ، مشتري ها هنگام جستجو شما را پيدا مي كنند.

Logo كريگ برتون ، عضو انجمن Geek ، كه در برندسازي مدارس تخصص دارد ، مي تواند از اين ادعا حمايت كند ...

وي گفت: "وب سايت من يك فضاي آنلاين است كه من كنترل كاملي بر نحوه ارائه ارزش به مشتريان دارم. اين ابزارهايي را در اختيار من قرار مي دهد تا بتوانم محتوا را مانند هيچ پلت فرم آنلاين ديگري مديريت و بهينه سازي كنم.

 

راه هاي بي پايان براي ساختن وب سايت وجود دارد ، اما سيستم عامل هايي كه براي طراحان خوب كار كرده اند عبارتند از WordPress و SquareSpace . در اينجا مختصراً از هر

 

وردپرس

WordPress يك سيستم مديريت محتواي متن باز است. براي راه اندازي وب سايت خود به ميزباني و نام دامنه نياز داريد. اگر تازه وارد باشيد ، مي توانيد كمي از ذهن خود دور شويد ، اما ... براي كمك به شروع كار در اينجا يك فيلم عالي است كه از اين راهنماي عالي براي شروع وب سايت خود در وردپرس گرفته شده است .

 

هزاران مضمون وردپرس براي طراحاني كه خارق العاده به نظر مي رسند وجود دارد و سفارشي سازي كاملي را ارائه مي دهد. مكان مناسبي براي جستجوي مضامين وردپرس ، ThemeForest است . آنها معمولاً فقط در حدود 50 دلار هستند ، بنابراين يك سرمايه گذاري ارزشمند است.

 

SquareSpace

SquareSpace در مقايسه با وردپرس مي تواند نسبتاً وقت گير باشد و كمي فني ، يك بستر است كه به شما امكان مي دهد بدون نياز به دانش بيش از حد در طراحي وب ، به سرعت و به راحتي شروع به كار كنيد.

 

قالب هاي ارائه شده از جعبه زيبا هستند و ابزارهاي بصري براي ايجاد صفحات وب سايت شما باعث مي شود سرعت بالا و سريع كار كردن يك وب سايت پرتفوي فوق العاده آسان باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۲:۲۶ توسط:logo-nevis موضوع: